mycket irriterad

Ahappp. Sitter hemma nu och käkar cheesballs och dricker cola. Skitsur, irriterad, ledsen, besviken ah allt. Allmänt dåligt humör bara.
Igår var det valborg. Efter´nyår borde jag ha insett att alla dessa "högtider" är så överkattade. Men självklart har man för höga förväntningar på valborg. Kvällen började helt perfekt alla tjejer var hos amanda och hade det super, dansade skrattade osv. Självklart kunde vi inte nöja oss med det utan skulle dra vidare.. Vi hamnade på en "fest" i smedby. Där de satt en massa falk ute i en trädgård. Även massa fulla och jobbiga personer. Det sög ivilket fall plus att deva nån helt random som bad alla att dra. Alla andra tjejer skulle till Sigma man jag vart emo så jag drog hem till matte. Sen gick vi till mig o sov. Gick från smedby till runby i ca 10 cm klackar så mina fötter mår inge bra idag.
Idag har vi bara degat i sängen. Senare kollade vi på bio. En galen natt välditgt bra faktiskt. Sen drog jag till edsudden där vi va en massa o grilla, fast de sög eftersom brasan sög o alla mådde väl dåligt från igår (alkisar). Jag vart iaf arg som vanligt drog till plan med några vilket sög ännu mer så nu sitter jag här i min ensamhet. Har en stark känsla av att jag kommer bli ännu surare också. Livet blir ju inte direkt bättre av att jag sitter och hostar so men idiot som jag gjort i en sådär 4 dagar nu. Har även ont i halsen/bihålorna*/öronen! VI HÖRS.

min data e så jävla random så kan inte se bilder, lyckades hitta den här bilden från igår iaf. Lägger in mer när de funkar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0