långhelgen

Hejhej! Har inte skrivit under hela långhelgen men jag har faktiskt haft fullt upp, plus att de har varit så fint väder så har knappt suttit inne.
Kan ju skriva lite kort om den iallafall. Hmm få se nu..

Onsdag- Jag och tjejerna kollade på bio i Kista- the last song. Kan vart en utav de bästa filmerna som jag har sett. Men sjukt sorlig var den, när filmen var slut sprang alla till toaletten och tvättade bort det rinnande sminket..

Torsdag- På dagen var jag hos Emily skulle jag tro. Senare drog vi tjejer hem till Ida där hennes syrra och några var. Satt där och hade det trvligt innan vi drog på fest hos Tommy och som vanligt hade det superkul. Sedan som jag Ida och Amanda hos Ida.

Fredag- På morgonen gick jag ida och amanda till hemköpt och köpte panpizza och cola. Sen satt vi och åt de och sen gick och la oss igen, galet slitna men vi var väldigt roliga och övertrötta. På kvällen kom tjejerna hit, vi grillade korv och umgicks, dansade lite. Sen drog de flesta på "fest" i Grimsta. Galet fint hus var det men de var inte så mycket drag, men det var rätt trevligt iallafall. Sen sov jag och Amanda hemma hos hennes farmor.

Lördag- Jag och amanda sitter ute på hennes farmors balkong o äter frukost, FINASTE VÄDRET. Sedan går vi ut med deras hund och njuter av vädret. Efter det äter vi glass och går hem, duschar osv. Sen träffar vi Ida Simon och Jonte på torget. Går till centrum, amanda köper byxor. Sen drar vi hem och sedan åker hem till Simon med en massa mat och Grillar med några tjejer och några killar. Väldigt mysigt. Vid halv 11 tiden drar vi därifrån, bussarna går inte och jag får en glasbit i foten. Men inte blir man ledsen för det. Först är vi påväg till min kusin där tydligen en del folk var, men när vi kommer dit är dom inte kvar, så det sög ju. Vi rullar vidare mot andra äventyr men där slutar det med Donken/ Sibylla.

Söndag- Åker till Sollentuna centrum med mormor. Vi hittar en skolavslutnings klänning, en bolero och en räkmacka. Umgås med henne i några timmar, trevlans! Efter det rullar jag hemmåt, Käkar middag och sedan tittar på tåv halva Wallander filmer och halva JALLA JALLA med Mattias.

Måndag- Ledig! Sover tills 11, sen kommer Mattias hit och vi ligger ute och solar till 3 tiden, jag blev rätt brun måste jag faktiskt säga. Sedan går jag hem till Ct där lite folk är. Emily har köpt cheesburgare till mig och de andra äter pizza, steker galet i de fina vädret och spelar kort.

Nu: Sitter jag här framför datorn och äter kötbulle macka. Har inte alls fått nån vidare sömn de här nätterna, har inte sovit ensam på 5 nätter så detska bli galet skönt att göra det nu. Ska bara titta klart på JALLA JALLA. Hoppas ni nöjer er med inlägget, lägger in några bilder fast massa finns på fejjan, PUSSSSSAR.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0