nattinatti

Hej gulllle..
Nu är jag nyduschad och fräsch. Ikväll var det sista avsnittet utav Andra Avenyn, serien som jag var beroende utav första säsongen. Verkligen helt fast var jag. Sedan nu på slutet har jag bara småkollat lite sådär, men ändå att det är slut nu. Knäppaste slutet var det ju också vart riktigt besviken!
Kom på nyss att jag har omprov imorgon, haha askul att jag inte har tränat, askul att jag inte kommer hinna göra om de på omprovstid, askul att jag då kommer få ig i biologi!
Btw tidiae när jag sa att jag skulle gå o lägga mig kom mami in 4 o en halvtimme senare, alltså sov jag så länge galen_tjej. Jag som inte alls komer kunna sova inatt eller ? Nja nu blire o titta på Navy Cis. Har även försökt förså mig på photoshop hela eftermiddagen, vilket jag inte lyckats med dålig jag är.
Nu är det ändå dags att lägga sig i sängen, sovmorgon i morgon underbart.

ida även fast jag brukar vara elak mot dig så tycker jag om dig ;$
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0