naglar på ingång !

Tjafaaaaaaan, Nu sitter jag hemma hos amandypandy och äter digestivechoklad och dricker sex and the city cola. COOLT. Vi ska snart till Stinsen o göra naglar, det ska bli very trevligt för jag har saknat fina naglar o det är ett måste till sommaren!
Idag har jag knappt kunnat gå, allvarligt har haft sån jävla träningsverk HELT SJUKT. blev ju inte bättre av att vi körde thaiboxning på idrotten och jag var galet seriöst och tog i som satan. Imorgon kommer jag vara död men då ska vi till Boda Borg med klassen, åååh kommer döö min kropp e helt förstörd.
Nu ska vi spela lite piano o gitarr (hehe) Pussarrr.

hahahahhahahaha, cirka två år gammal... äckel tjejen nummer 1


Kommentarer
Postat av: Mattias J

Liten tjej :D <3

2010-05-29 @ 15:27:44
Postat av: Johanna

Hahah tönt-tjejen-som-tror-hon-är-snygg :D <3

2010-05-31 @ 23:40:49
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0