jag är så jävla bra !

SÅDÄRJA! jävlar vad stolt jag är över mig själv, VG på engelska nationella ! VG VG VG, fattar ni JAG som är sämst på engelska. MVG, på hemkunskaps lägenheten. VG+ på en inlämmningsuppgift i so:n. Och jag har precis skrivit klart ett annat so arbete nu. Puuuh äntligen klar, nu är det bara 4 nyheter och sedan en svenska bok, sedan SOMMARLOVE HERE I COME, haha nörd men är asglad för det.
Imorgon har vi friidrotts dag i skolan, ska vara på vilundavallen hela dagen och hoppa och springa. Rätt kul fakiskt. Sen ska jag in till stan och jag mami o papi ska käka på någon thai resturang. Känns tydligen som att man är i thailand där. För dom har varit gifta i 15 år, jösses de är ett tag.
Nu ska jag nog kolla på Kalle o chokladfabriken eller skriva en nyhet, kan ju lika bra göra't när man är igång hihi.
Kyssar på er..

tog bilden från idas blogg, därför hon täckt för sitt ansikte.
Som jag också gjorde för *host* tre år sen *host*..
förra veckan iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: IDA HERE HEHE

a förlåt att man ser heeeeeeeeelt sliiiiten ut då! VILL INTE DIREKT SKÄMMA UT MEJ DET VA DÄRFÖR..B

2010-05-26 @ 20:37:14
URL: http://idaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0