helgen sådära

Hej gullegrisar. hade faktiskt skrivit ett inlägg för några dagar sen men datan ville inte samarbeta så det försvann.. Men nu hoppas jag att det går bättre.
I helgen har det ju vart så jäkla fint väder (förutom idag dårå då man höll på att regna bort) Så i fredags drog vi till kairo efterskolan, eller ja det var menat att åka efter skolan men eftersom att vi vart tvungna att stanna pga att polisen uppehöll oss tog de as lång tid, ibland undrar jag vad fan dom håller på med alltså..
Vi kom iallafall till kairo sen däre var en dett bitches, heheheheh. Låg där o stekte, tog även mitt första dopp, iskallt.. sen rullade vi hemmåt på två hjul, alltså på amandas moppe. Hem o käka middag, bråkade så inni helvete med mamma o pappa så jag vart kanon arg och hade inte hunnit fixa mig eller nått men jag drog till ida. Sen åkte vi och amanda och emma till fysingen där några var och grilla, sög rätt hårt så vi åkte sen till tatty och satt där och mös med alla snyggingar. Sen raggade en gubbe på Emma och vi fick sprite så det var ju jättebra.
Löradg, satt hos frisören i två timmar o klippte mig och slingade håret ljusare, asnöjd är jag vart kanoners. Så nu är jag rätt ljushårig faktiskt! Efter det fick jag sjuss till kairo där var jag bara i typ 50 min för vädret vart asdåligt, sen låg jag hemma hos amanda och läste tidningar. På kvällen hade vi planerat att bara chilla sen vart vi bjudna till Wibbe som fyllde år så dit drog vi. Hur mysigt som helst där, trevligt folk, asmysigt hus o sådär. Satt mest ute på altanen och spelade gitarr pratade och sjöng. Ända till Amanda vart  i puttad i poolen med mobil och hela faderuttan. Vid 12 tiden skulle alla dra och vi började traska mot sandakärret där vi trodde folk var och grillade, men icke så vi slog oss ner i sandaskogen och chillade ett tag. Sedan åkte jag emily och amanda hem.
Idag vare inte så värst najs väder direkt, drog med mamma till sollentuna centrum. Käkade subway, helt ensam. satt på en bänk o kände mig asmobbad, haha. När jag kom hem pluggade jag so, sista provet på onsdag o det kändes faktiskt jättebra.
Vid 9 börjar wallander, uuuch nu kommer den sorliga filmen =/. PUSS PÅ ER.

vackra antiparos- mitt andra hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0