godnatt

Vet ni? Jag har alltid massor med ringar på mig, eller ja fem stycken som jag aldrig tar av. Men sedan igår morse så har mina fingrar kliat så in i helvete, o sen dess oavbrutet. Så jävkla jobbig nu har jag tagit av mig alla ringar känner mig as naken om fingrarna.. Hoppas det inte är skabb typ ? Är ju asvanligt bland ungdommar nu för tiden.
Aja, hemma nu från stan. Trevligt att tillbringa kvällen med papi länge sen, filmen, Robin Hood var riktigt bra faktiskt. Trodde inte det var min smak, men den liknad Arn o sånna filmer rätt mycket, kanoners iallafall.
Idag var det super roligt i skolan iallafall.. så var det inte det ;PppPpP. Hhaha astråkig jag är just nu.. Ska rulla mot badrummet och tvätta av mig sminket sedan lägga mig i min underbara säng, mmmmh.
HA ETT BRA LIV! pussssssss

en bild från i lördags..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0