puuumpa ruumpa

Hejjjj. Nu tänkte jag skriva efter helgen. I fredags var jag i sollentuna centrum med jessica och ida. Jag hittade en massa grejer bland annat en sommarklänning från hm. kan visa allt sen.
På kvällen tänkte vi dra på fest först, men sen ändrades planerna och alla tjejer var hos denice och hade det superkul istället. Jag älskar er allihopa.
På lördagen var jag på ikea och köpte en stor garderob som nu står i mitt rum. najs. På kvällen var vi en del folk hemma hos jessica där även jag och några sov och sen på söndagen drog vi o käka pizza sen pluggade jag och somna runt halv nio tiden he-he. Idag var jag stendöd i skolan, så sjukt trött nu ska jag snart till donken med empan. TJARÅ. PUESS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0