torsdagskväll..

Nu sitter jag framför datorn och tittar på film samtidigt. Är helt slut i fötterna eftersom jag har gått runt i stan hela dagen i kylan, brrr.
Där var jag iallafall med Ida Denice Louise och Malin. Jag var den som handlade mest, eftersom jag är rikast. haha. nej men iallafall mest taggad på sommarkläder!
Är jättenöjd med allting. Köpte en klänning från bikbok, en kjol från gina, ett halsband från ur och penn och en tröja från zarah. Kan visa bilder senare =)
Nu ska jag nog inte göra så mycket orkar inte gå någanstans eller göra något så ska bara lägga mig i sängen och titta på film och äta choklad pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Emily

Hannie vad fina ögonfransar du har målat ? <3

2010-03-04 @ 21:57:12
Postat av: Johanna

haha ja, mina paint skills. råkade lägga in fel bild trode ingen skulle märka..=) <3

2010-03-05 @ 17:14:41
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0