tjo bitches

Hej snyggos. Jävlar vad stolt jag är över mig själv nu. Har precis gjort klart "engels projectet" som vå hållt på med i typ två veckor och som ska vara inne imorgon. Skönt att lämmna in nått i tid för en gångs skull!
Igår var jag i stan efter skolan med några tjejer. Det var sjukt mysigtör det var riktig vårdag där. Vi gick och köte chailatte och satt oss vid plattan där solen värmde, det var så skönt!
Jag köpte även superfina klackar, en klänning och ett pa jeans,
(som det imorse tog mig en kvart att sätta på så jag kom 20 min försent till skolan) haha men fina är dom iallafall. Tyvärr hittar jag inte min sladd till mobilen så jag kan inte lägga in några bilder typiskt -.-'
Imorgon ska jag träna efter skolan vilket ska bli väldigt skönt, säkert så solar jag så jag blir ännu fräschare hihi. Första april imorgon också, läser man tillbaka i bloggen för ett år sen låg vi ute och solade vid den här tiden hm.. Emily hade även redan badat på kairo! Men hon är ju galen. Nu ska jag äta glass och titta lite på Johan Falk, eller nej jag ska kolla på Frank Wagner hehe (y) Pussar.

HAHA, astöntiga. igår iallafall hittade på idas fejja

Kommentarer
Postat av: rebecca

fin bild..kram<333

2010-04-05 @ 11:29:01
URL: http://rebeccabergvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0