random

Hej bloggen! Datan håller på och krånglar massa så funkar inte o lägga in bilder från mobilen! Jag som vill visa så mycket.. Pappa har kommit hem från USA och nu har även hans väskor kommit! och gissa vad han had med sig till mig örutom tre burkar med sprayost? Ett edhardy linne ch levisjeans. Ah, sitter i båda nu helt inlove så jäkla fina. Idag slutade jag klockan 12 vilket var jävligt skönt. Jag gick hem käkade och kollade på one tree hill. Sen vid tre tiden åkte jag till centrum med Emily och tog tre till hål i öronen. Så nu har jag fem asnajs!
Nu funkade bilderna! Ska lägga in dem sen titta mer onetreehill. Idag har jag samanlagt tittat på sju avsnitt. varje avsnitt är 40 minuter. 7x40 vad blir det  ? 280 minuter och hur många timmar blir det??? typ 4 och en halv timme. Inte så farligt ändå. Kommer nog sluta runt 6 när jag är klar ikväll hihi.
Grattis till ida också som fyller år idag jag älskar dig bebiis imorgon tränar vi ! Pussssssssss

hålen på höger örat:


Jeansen och linnet


ost =))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0