OM HELGEN

Sorry, är asdeppig. Kan bero på att jag bara legat hemma hela eftermiddagen och kvällen och tittat på onetreehill och levt mig in  i deras drömvärld. För att sedan vakna upp och inse att jag är tillbaka i mitt eget skitliv.
Eller kanske beror det på att jag är så jävla olycklig för tillfället. Vet varken ut eller in, hur jag ska göra och hur jag ska bete mig. Önskar jag kunde sein i framtiden.
Helgen har varit riktigt chill och mysig. I fredags var jag inne i stan och först käkade på resturang och sedan såg filmen Farsan på bio. Herregud vad rolig den var alltså h3h3. Resten av kvällen och fram på natten spenderade jag framför datorn och läsa felsms, langaliv.
Igårkväll var vi massa tjejer hemma hos Emliy och kollade på melodifestivalen. Jävlar vad taggad jag var på att Manboy skulle vinna, men självklart vinner converse-reklam-tejen istället. BLÄÄ. Kvällen fortsatte iallafall väldigt roligt, länge sedan jag hade så roligt med mina tjejer! Vart tyvärr rätt sur på slutet menmen, jag är ju ett mensbarn så får skylla på det!
Idag var jag och mami på rusta jävlar vad godis jag handlade! Har suttit o käkat bounti för fulla muggar h3h3. Även tittar på blåsningen och Ballar av stål. Det ägs.
Nu ska jag snartse på andra avenyn som jag missat. Imorgon är de chilldag i skolan, och utvecklingsamtal finns det något onödigare????? Nä skulle inte tro det. usch blä fy.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0