måndagkväll godnatt


Tja grabbs. Sitter o väntar på att få komma in i badrummet men det är tyvärr upptaget. Idag vart det skola igen efter en veckaslov, men jag ska inte klaga påsklov om tre veckor.
Jobbigt med nationella muntliga i svenska på onsdag + tandläkaren. Torsdag ska vi till husby och göra simtest och sedan bada, ska bli rolig, men min kropp+bikini=njaaaaae.. skulle inte tro det va!
Hade inte de två sista lektionerna idag (as always) så jag och emily drog till express och käkade kebab och sedan tjillade vi galet, de e najs. När jag skulle hem gick jag väärldens omväg bara för att få gå i solen, tahaha vårkänslor!
Har suttit och försökt göra en fysik uppsats nu ikväll också, gick väl sådär. Mina betyg kommer gå i botten..
Nu ska jag faktiskt ta och sova också. HEIPA !!
Btw: hittade skööönaste bloggen idag som jag har sträckläst så jävla skön!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0