Måndag, sportlov.

Halloooo, nu sitter jag hemma och inte har nått liv. hehe jag har pluggat lite ikväll knappt något. Men känns skönt att säga att man har det iallafall. Sitter och småkollar litepå familjen Annolunda nu älskart.
Skrev ju senast när jag var hemma hos ida i lördags, där kollade jag och några tjejer på film och sjön lite singstar deva rillenajs. Igår åkte jag till barkaby med mamma pappa och Mattias där köpte jag en björnborg tröja som var riktigt billig och fin, skulle köpt skor men de andra tyckte dom var fula så de vart inteså.. Käkade lite donken osv börjar verkligen bli ett beroende nu. Sen på kvällen var jag hemma hos ida en stund och sjäng singstar och så. Sen skulle vi till donken men de sket sig så jag åkte Kollade lite hockey osv istället och sov hos en kompis. Imorse såg vi på filmen Prinsessa, haha de som inte har sett den borde se den för den var riktigt knäpp men bra =)) Sen var jag emo ett tag och drog sedan hem till Ida igen. Så har de här dagarna sett ut, kan även stavas
H Ä N D E L S E L Ö S A. Imorgon ska jag till kungsberget med Emily Ida och Emma, har inte als varit tggad men de ska bli rolit faktiskt. Var ju i fjällen förnån månad sen också så man är ju van h3h3.
Näääää men nu äre dags att rulla iväg från datorn ett tag ska se på Bröllopsfotgafen och käka kakor också.
KUL LIV. puess 

från i fredaaaags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0