lördag

Hej hej bloggen (HA-HA). Nu ska jag strax hoppa in i en dusch för jag känner mig jävligt ofräsch, tvätta håret och noppa ögonbrynen, mums (?)
Har faktiskt hunnit med en hel del grejer idag. Vaknat, gjort och käkat våfflor. Varit i centrum med mamsen och handlat ingridienser till min pasta sallad jag ska göra ikväll eftersom pappa fyller år imorgon men ska till usa. thi då är man snäll och lagar mat!
Igårkväll var väldigt blandad. Skulle ha dragit på fest i märsta men pga massa töntiga grejer kunde inte alla komma dit. Allas humör började gå i botten och vi hade inge o göra va påväg o dra hem när Marre ringde o sa att vi kunde dra hem till Sara där Marre Sara och Alice var. Så vi drog dit de var rätt mysigt chillade där. Sen gick vi från prästgårds till stationen och tog bussen hem till Tommy där lite folk var. Var helt okej där, inte jättekul men de funkade. Läggerin bilder när Marre skickat eftersom hon alltid har med sig sin systemkamera. HA-HA, hur orkar hon släpa på den avrje helg ?!
Nu ska jag titta klart på en film jag började på inatt, Senior skip day. Har redan sett den men jag älsakr verkligen såna typ American pie och High school filmer. Så roliga min humor, haha hörs senare gullungar!

Amanda jag saknar dig, och alice såklart kom hem nu !!! <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0