life is a bitch


aloha. Sitter och tittar lite på sängar på ikeas hemsida. Inatt sov jag i en stor och skön säng så nu vart jag taggad på att köpa en asstor säng. Ska till ikea på söndag med mami ska köpa garderob och säng najs!
Var ju hos doktorn förut idag. Dom sa att jag har ett sår på höger sida och längre ner i halsen därför de gör så satans ont. Men slemmhinnan läker tydligen kanonsnabbt så jag behöver bara ha ont i ensådär två tre dagar till. TIPS: stoppa aldrig ner fingrarna långt ner i halsen och riv er inte med naglarna ihalsen, h3h3. Efter det drog jag och mami till donken, tyvärr kunde jag knappt käka pågrund av min hals blööö. Men åkte till konfan där alla satt och chilla då fick jag i mig glass iallafall. Nu har jag varit där och ute o tjillat lite sådära. Ska kolla på cougartown sen sovaaaa. Imorgon har jag nationella prov i svenska och engelska, dööööda mig.
PUESSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0