hiss/diss



SNÖN:
självklart måste man ju ta med det. Nu är det Mars och snön borde smälta bort. visst om det ligger lite snö är och där men inte att det blåser snö, ett stort minus !

ATT DET ÄR DÖTT PÅ LOVET.
De flesta av mina kompisar är bortresta, folks föräldrar ärhemma på kvällarna och man är bara allmänt seg. kvällarna suger.

VINTERJACKAN. Min är svart och skit tråkig. Att överhuvudtaget behöva gå runt med en massa tjockakläder. Hur kul är det att klä sig fint under när man ändå ska ha en stor tjock jacka över som döljer allt annat?, Ne jag föredrar vår/höstjackor !




KLACKAR. Klackar/pumps/högklackat wathever. Speciellt på sommaren dårå. Med ett par långa fina bruna ben. Man kan matcha kläderna till skorna och dom är så härlig. Alla möjliga sortes färger/utseende/storlekar. Jag ska bo i mina olika skor i sommar..

ATT PA HAR STÄNGTS NER. Inte för att det rör mig speciellt mycket längre men det var nogdags att få ett slut på detdär. Jag har haft min tid och de har de flesta, de var verkligen mitt liv under ett tag men nu är det ju bara patetiskt att en massa 11 åriga tjejer och gammla gubbar sitter och hänger där. Samt att jag är trött på alla dessa pa-namn som står överallt. Nej playahead har haft sin tid !

DIGESTIVE CHOKLAD. Måste jag säga något mer, godare finns inte. Är inne på min fjärde den här veckan (y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0