helggg

Hej bloggen. Nu ska jag äntligen skriva hehe. har inte varit en väldigt lugn helg. I fredags drog jag och amanda och sloade efter skolan sen på kvällen var vi med emily också gjorde inget särskillt. träffade dennis robin och charley och åkte till donken i en skit trång bil. Det var väl fredagskvällen. I går var jag i centrum med några på dagen och på kvällen var vi tjejer hemma hos idag och firade henne asroligt var det (en del hadeuppfattat att det var maskerad)!!
Idag var jag och gymmade, har fortfarande träningsverk sen i torsdags! Men det gick bra lyfte vikter osv hehe. Solade en stund också. Imorgon ska vi på arobics kulkul. Snart börjar ballar av stål sen ska jag sova supertrött! Hade jordens underbaraste dröm inatt också, hoppas jag drömmer liknande inatt ;$ tihi. Naaaej puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0