Friday !

Hej på er alla readers, som inte är så värst många. knapp några haha, men jag ärju inte så bra på att blogga eller. Sitter och dunkar min nya favorit låt. Som inte är så värst ny men jävligt bra.
Är precis hemkommen från centrum där jag var med Emma. Handlade min älskade jeansjacka som jag har letat ihjäl mig efter och nu äntligen hittat, och också köpt. Från Lindex faktiskt. Ofta jag handlar där ? Ne inte spciellt ofta men nu hände det.
Ikväll är det fredag, eller det är ioförsig fredag nu också. Vet inte riktigt vad som händer, tror jag ska hem till Marre efter jag har käkat iallafall. Får se vad kvällen bjuder på helt enkelt.
Nu är jag trött på den här bloggen, h3he eller ? Vene, nu känner jag mig random så vill ej skriva mer. Kysss.

btw, igår såg jag filmen 2012. Shit pomfritt vad bra det var ! Lite random och knäpp men ändå riktit bra film. Men efteråt låg jag och funderade på hur de skulle gå sen osv. Harni inte sett den? ( som säkert alla redan gjort) Så se den. Okej ?

älsklingsjackan, ge mig vår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0