Fick en kommentar..



Med massa frågor, jätteroligt eftersom jag aldrig får kommentarer längre. Men då jag får det ska jag ta upp det som "dagens fråga". Så fråga på det ni vill behöver inte handla om mig utan vadjag tycker och anser om vissa saker osv..



FRÅGA:
*vad brukar du göra på fritiden ? 
*bor du i villa/hus
*sjunger du bra ?
*har du syskon ? Isf hur många ?
*haru pojkvän ?
*haru vart fjortis ? vad tycker du om såna ?
*vilka butiker handlar du i ?
*vad gillar du för slags godis ?
*vad vill du bli när du blir stor ?
från defne :)

SVAR:
Hej! På fritiden så brukar jag vara med mina kompisar och träna. Man kan ju läsa om i stort sett hela min fritid här i bloggen. Jag bor i en gul villa i Upplandsväsby. Jag sjunger helt okej varken bra eller dåligt. Nej jag har inga syskon. Jag kan inte påstå att jag har en pojkvän förtillfället, vet faktiskt inte vad jag har ? Ja jag har väl varitfjortis, eller iallafall haft en sån period då jag ville vara det, jag var nog mer wannabe haha. Jag handlar mest på Ginatricot och h&m. Jag älskar all choklad. När jag blir stor vill jag bli polis!

Kommentarer
Postat av: defne

johanna , du har så fin blogg,

du ser bra ut och har fint leende :)

2010-03-06 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0