midsommar dage

ahmen tja! Idag är det midsommar dagen, vilket betyder att det var midsommar igår.
Midsommar har jag aldrig gillat speciellt mycket eftersom jag inte har något land osv som alla andra så de är fan inge människor hemma. Förra midsommar bestod utav en tågresa fram och tillbaka till märsta samt en massa tårar och var hemma vid halv 10 tiden. Så njaa de är inget jag gillar speciellt mycket. Men har man inge förväntningar blir det oftast bra så igår vart det bra!
Jag och mattias skulle åka till en stuga som dom har o vara där på dagen, bara de att vi har en kvart på oss o fixa oss eftersom vi försov oss. Så jag fick panik hah, inte lätt o va tjej. Sen åkte vi iallfall dit, käkade midsommar mat osv myys. men det var en väldigt snuskig bulldog som började slicka på hela mig, tyvärr hade jag bara jeanskjol på mig.. men lite söt var den iallafall ;)
Sen tog vi bussen hem, käkade middar o så. Sen drog jag till en kompis där vi var några stycken o hade det trevligt, sen bestämmde vi oss för att dra vidare. Så vi hamnade på någon fiest runby, var väl inte superkul men det va rätt najs.
Idag väckte mamma mig tidigt skulle städa o en massa skit, jag som somnade vi halv 5 inatt och sedan vaknade vid 6 igen har alltså inte sovit så mycket! Farmor och farfar är här nu, för imorgon ska vi fira min "födelsedag" egentligen fyller jag år 27 december men vi firar den 27 juni istället. Så imorgon blir det presenter, smörgåstårta och hela faderuttan!
De andra ska till kairo, funtar på att följa men men det känns inte så lockande med tanke på vädret.. Ligger kanske hemma och tittar på oc istället? Känner mig rätt sliten så får se om jag kanske är hemma och grillar&chillar med familjen istället för att dra ut ikväll, men vem vet. Hörs, pusss !

hahahha, hittade roligaste bilden på min data! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför firar du den 27 juni ? :)

2010-07-05 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0