äntligen bloggar jag (y)

Wooopsii, var visst två veckor sen jag skrev blogg senast. Men vem har den tiden liksom..
Har jobbat hela förra veckan och igår& idag. Jobbar till torsdag sen är jag klar! Jobbar på dagis, imorgon ska vi fira midsommar, antar att det blir till och dansa och hoppa små grodorna, de är najs.
Har nog inte hänt något specielt i helgen. Ifredags hade jag amanda ct och ida myskväll. Badade spa, tittade på film åt chips&dipp o sådära, länge sen men de var supermys!
På lördagen var vi först några hos en tjej kompis. Sedan stod vi och valde mellan en del alternativ men vi drog iallafall till jonte i grimsta, där var vi några stycken, rökte vattenpipa chillade o sådära. Sen drog vi några till Jimmy, där en del folk men de flesta va emo och de var inget drag men det var en helt okej lördags kväll!
På söndagen låg jag ute och solade med mattias, sen åkte jag till kairo med några gangsters.
Dit drog jag även efter jobbet idag, mysigaste vädret! Har nog blivit rätt brun också :).
Igårkväll var vi några homies hos Jonte D som kommit hem från Grekland, brunisen! Var där och hade det kanonkul verkligen sen kom tyvärr störnings jouren, grannarna och SOB ;).
Har tyvärr inga spännande bilder o bjuda på, en bild från när vi var i stan med klassen;

älskar er <3


Kommentarer
Postat av: emily

KANKSE FÖR DU GJORDE EN BLOGG I TVÅ VECKOR???!!!

2010-06-23 @ 12:15:36
Postat av: Johanna

som jag skrev i två gånger?, haha mupp <3

2010-06-26 @ 15:08:38
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0