min helg..

Tjaaaa.
Nu ska jag försöka göra ett inlägg om de senaste dagarna .
I fredags var jag i skolan, sen var jag i centrum med Amanda Emma och Karolina. Åkte hem och sminkade mig och sen till min morfar som fyllde år och åt mat. mycket gott.
Sen drog jag på fest hem till Tabesh som också fyllde år tillslut var det rätt mycket folk där, var faktiskt väldigt roligt vissa stunder. Synd bara att en del alltid ska gå för långt, hehe. Sen åkte jag hem till en kompis och sov där. vaknade vid 8 på morgonen gick o duscha åt frukost och allt sen somnade vi om igen fram till halv2 då vi gick och åt pizza. De va en väldigt rolig lunch om man säger så hehe =).
Sen skulle jag ta bussen hem till emily. Synd bara att de va fetasnöstormen och bussarna aldrig kom, tillslut var jag helt stel kunde knappt andas frös som en galning då fick jag panik och ringde pappa som kom och hämtade mig.
Hemma hos emily duschade jag och låg under emilys täcke medans hon blåste med hårfön på mig hehe så va jessica och malin där med. Sen drog jag hem och käkade, sen tillbaka till emily med amanda dit också felle emma och marre kom. Vi kollade melodifestivalen och snackade&chillade lite sådära. Sen gick vi över gatan hem till en kille där vi umgicks med lite folk, va helt okej där. Sen tog jag och amanda bussen heeeem.
Igår åkte jag mami och pappa t Stinsen, köpte klackar och fikade blandannat och senare kollade jag somsagt på en film med Joel Kinnaman, helt seriöst var det vissa stunder jag inte kunde titta. Vilken tönt jag är..
Idag var det skola, knappt några lektioner bara två stycket fattar inte vart alla lärare tagit vägen ?
Marre kom till skolan så jag chillade med henne och Evve ett tag. Senare åkte jag Evve Moa och Empan till donken. Najs som vanligt. Nu är jag hemma och har pluggat/sovigt/kollat på familjen annorlunda.
Ska käka bullar och titta på one treehillnu sen sova.
två bilder från fredags orkar inte lägga in mer bilder för jag e en dåligbloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0