lördagkväll

Hallooo. Kom just hem till ida där vi bara ska kolla på film ikväll, tröttatjejer.
Igår efter skolan tillbringade jag cirka tre timmar i centrum, jobbigaste jag vart med om höll nästan på att dö. sen missade jag och emily bussen hem till henne TRE gånger, hur lyckades vi ?
Iallafall kom vi hem till henne tillslut, duschade och fixade oss och käkade middag älskar maten där så sjukt gott.
sen kom emmas mamma o hämtade oss o släppte oss vid norra berget där vi och amanda sen tog bussen till infra city där vi skulle till de scandic hotellet. Fick sitta utanför och frysa i cirka 40 minuter. De va ganska segt osv, sen hörde vi att de var fest ganska nära så vui åkte dit och hade hur kul som helst. Problem med att hitta mina skor bara men dom kom tillrätta efter typ 20 min ? Sen åkte jag emma och emily hem till mig och sov, jag och emma kollade även på curling fan vad spännande det är alltså! Imorse vaknade vi skittidigt jag o emma låg o kolla på film och halvsov. Sen åkte vi tre till donken och käkade frukost och sedan hem till emily igen och typ sov och tjillade. Efter det gick vi hem till alice och sa hejdå till henne och amanda som sa till thailand ikväll, kul för dom.. mindre kul för oss andra haha. Men nu äre lov så de e chill. Btw så har min mobil bestämmt sig för att knasa så 7an funkar inte vilket betyder att jag inte kan skriva ord som innehåller P Q R S , och tre andra knappar är också pajj så går inte o skriva hjärtan osv heller så de blir dryga sms i framtiden hehe =))
Men nu ska de komma några mer tjejer hit till ida så ska vi väl kolla melodifestivalen osv NAJS. Puss på er =))

nå helg sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0