HAAHAHA, så tråkigt

Hej på er gullungar. Sitter hemma för mig själv och har sjukt tråkigt. verkligen alltså, dör av tristess snart.
igår var jag i skolan, hände inte mycket förutom att det brann i taket, så det kan gå. Sen var jag hemma och pluggade och sen kom en kompis hit som sov här va väl lite najs sådära kollade på nån knäpp film också.
Snart kommer pappa hem med chocklad hoppas jag, ska kolla filmer nu. Imorgon ska jag träna och kanske sola
Pusss
JUST NU HATAR JAG MIT LIV. så tråkigt


Gick in på min gamla SPEC1AL playahead i förregår eftersom det ska stängas ner sparade en massa bilder från 07/08 så jävla roligt att se på, men förstår inte hur f*n man kunde ha de öppna så alla kunde se och samtidigt vara stolt över dom.. 
ska lägga in några som inte är så jättefarliga eftersom det inte alltid uppskattas med gamla fjortisbilder hehe =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0