godnatt

Tja igen såhär lite senare. Va o käkade pizza och sedan gick och träffade dempan malin och moa. Ända jag kan säga är att malin och denice är riktigt sjuka i huvet, verkligen knäppatjejerna !
Vi gick sen in till moa och satt och pratade gamla minnen (HA-HA) och tydligen är jag så allergisk att de räckte med att moa hade sina ridkläder på sig så fick jag krupp. Började klia på hela krioppen o kunde knappt andas, astma-tjejen. Nu har jag tagit en cold dusch så livet är så mycket bättre nu.
Imorgon ska jag till stan ett tag med Empan efterskolan, hon ska väl handla kläder som vanligt.
Vi hörs någongång men de suger ju att skriva så fattar inte varför jag göre hehe, Cyaaa =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0