back on track

Hej bloggen. har haft en liten bloggpaus nu, sen typ september ?
men nu kände jag faktiskt för det igen, får väl se hur det blir med det hehe.
I helgen har jag knappt gjort ett piss. I fredagskväll fikade jag med tjejerna på café 60. skitmysigt café på sveavägen. Där var vi väl framtill 11-halv 12 då jag sen åkte hem och sov. På lördagen åkte jag till sollentunacentrum med emma där vi gick runt o kolla lite, köpte lite random grejer också. Åkte hem till emma chillade där lite med Emma och Karro och sedan hem igen. Käkade mat och på kvällen kollade jag bara på modifestivalen med en kompis och sov också med han.
Igår var det söndag då var jag hos amanda ett tag och på kvällen bowlade jag och några tjejer, det var riktigt najs. Senare skulle vi egentligen ha spelat poker men det vart en massa knas så istället slutade min kväll i Malins bil med några andra tjejer omkringåkandes i väsby, sånt kan också vara skoj.
Min och malins plan var egentligen at spela habbo inatt eftersom jag blivit ett stort fan av det igen och vi var lediga idag, men jag la mig o sängen och kollade på one tree hill och somnade. Idag har jag pluggat, empan kom hit ett tag sen drog vi och Ida till centrum och sedan tränade vi. Japp min helg i stortsätt, väldigt händelselös men det har varit chill och rätt najs. Om 10 minuter börjar familjen Annorlunda, yyeah.
Cya Laaater.

skitfula bilder,har färgat håret svart igen btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0