Vi som tycker att killar med liten kuk ska ha orange keps på fester. HAHA

Hej bloggen.
Nu ska jag faktiskt bli mycket bättre på det här med att blogga vill bara ha en bättre design skulle allt vara kanoners.
Sitter ute nu och käkar marrängswisch (stavning) och solar ansiktet, 25 grader i solen, INTE ILLA. Men med tanke på att vi solade redan den 4 april förra året så var det väl dags med lite värme nu.
Idag var jag i skolan, hände inget men fick däremot reda på att jag fick ig på mitt biologiprov jättekul. På fredag får man veta vilket gymnasium man kommer in på. Kommer troligtvis in på media i rudbeck, annars flippar jag!
Får nog film och sovsällskap ikväll också, och de e najs. Nu ska jag laga mat eller något för jag är hungrig,
pussar skriver senare.

jag och amandypandy i helgen, måste ju lääättt kirra sånna byxor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0