" vi som står still i rulltrappan och njuter utav åkturen"

Hej sötisar!
Nu har jag just kommi hem från centrum, jobbigaste dagen idag känns som jag har varit överallt och ingenstans.
Drog först upp till skolan där jag bara var i någon timme sen drog vi till centrum och var där typ två och en halvtimme. Sen drog vi till vilunda men tydligen skulle vi kolla på film i kulturhuset så de sög ju. Smedbyskolan satt oväntade på oss där så vi sprang från vilunda till kulturhuset. JOBBIGASTE. lökade som fan.
Sen har kollade vi på sommaren med göra, för 100e gången ?
Drog sedan till centrum igen o köpte presenter till amandypandy osv. Imorgon är det valborg och vi ska ha tjejmiddag och fira amanda först. Sen ska vi självklart förbi brasan i runby också!
Nu ska jag städa rummet, laga mat osv osv. Stressigtliv jag har...

Och den coola personen som inte skrev sitt namn och kommenterade tidigare idag, här kommer en cam bild bara för dig skull tihii. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0