tjejen ringer: "vad gör du?", "tänker på dig", så spelar man cs ;PPPP

Nu har jag blivit sämre på att blogga igen fy mig men det är ju inte direkt roligt hehe.
I lördags åkte jag iafall till linköping för att träffa madeleine. På kvällen drog vi till en av hennes tjejkompisar dit det även kom andra tjejer och hade tejmiddag, mycket gott. Senare kom även lite killar dit. Körde lite spel o dansade o sådära. Sedan drog vi tjejer vidare på fest, var rätt lungt sjöng singstar osådära. När vi kom hem var jag så jävl trött så vi åt mackor och sedan somnade. Dagen efter åt vi pizza och tjillade sedan åkte jag hem. Hade väldigt trevligt där iallafall.
Idag har inte ett piss hänt, as usual. Ska lägga mig i sängen nu. Ska sova rätt snart är så jävla trött på dagarna alltså helt sjukt. Hörs imorgon om jag har tid, (hehe upptagentjej). Kyssar..

jag och två snyggingar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0