SNYGGO

1. Vad heter du? Johanna Karolina Patricia Brandin
2. Hur gammal? 15 just nu 16 snart hehe :)
3. Har du några syskon? nepp
4. Skulle du vilja ha nåt annat syskon: skulle vilja ha en lillasyster
5. Är du nöjd med det antalet vänner du har?absolut
6. Är du en social person, dvs skaffar du lätt nya vänner? det kan man nog säga :)
7. Har du någon vän som vet allt om dig? inte allt
8. Vem är dina bästa vänner ?mina brudar
9. Har du någon killkompis ? såklart
10. Har du lätt att prata med det motsatta könet ? haha ja :)

11. Hur är det med kärleken, har du någon just nu? njee..
12. Har du blivit sårad någon gång, av en kille? jaa
13. Har du nånsin sagt "jag älskar dig" till det motsatta könet och inte menat det? ne tror inte det
14. Är du kär? nja, kär o kär..
15. Vill du vara kär? trivs bra som det är :)
16 Mår du bra just nu? super
17. Är du ledsen? nix!
18. Kan du säga att du är lycklig fullt ut? nästan, om det inte skulle vart skola imorgon
19. Vad gör dig lycklig ? fint väder
20. Vad gör dig ledsen ? svek och lögner
21. Är du en arg person?  jag har mina stunder :)
22. Hur är du som person? social, behandlar andra som jag själv blir behandlad :)
23. skrattar du mycket?  jappp
24. Gråter du mycket ? inte längre
25. Vad är den vanligaste anledningen till att du gråter? bråk

26. Vem får dig att skratta? Denice får alltid det
27. Har du någonsin gjort någon glad? det hoppas och antar jag ?
28. Brukar du försöka göra dina vänner glada när dom är ledsen? men såklart
29. Vad förekommer mest för dig, vita eller svarta lögner ? vita, så vitt jag vet
30. När grät du senast? hm.. kommer faktiskt inte ihåg va länge sedan
31. Har du någonsin dissat någon? det har jag
32. Har du varit taskig mot någon som gillat dig? haha säkert
33. Har du någonsin gillat någon som inte gillar dig? räknas Joel Kinnaman ?
34. Har du upplevt att gilla någon och bli gilladtillbaka? ja ?
35. Vad är den bästa känslan i hela världen tycker du? lycka
vd vill du göra när du blir stor? bli polis !
37. Varför? spännande o intressant
38. när vill du dö? när jag är gammal och känner mig fördig med mitt liv
39. Är du rädd för någon? nej
40. Varför ?
41. Hur tycker du att en kille ska vara ? omtänksam, ärlig och rolig är nog viktigast.
42. Hur tycker du att en kille ska se ut ? LÅNG, snaggad, muskulös
43. Vad kollar du först hos en kille ? längden
44. ljusa eller mörka drag ? ljusa, absolut
45. det värsta med killar falskhet och utnyttjande

Är hemma hos Malleballe nu btw, alla ligger helt döda i sofforna och kollar på film. Jag och amanda åkte moppe hit, haha det var pinsamt. randomtjej. Ska kolla beck o äta chips o dipp nnär jag kommer hem GOTT.
Pussar på er gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0