Jag är cool, sälvrå ?

Hej bloggen.  Nu sitter jag i skolan och tjillar, märker verkligen av min pollen allergi nu också. Super ont i halsen och luftrören och kliar i ögonen usch! Tur att jag inte ska med och rida idag som resten av min klass ska, då skullej ag verkligen svimma av.
Så jag slutar iafall vid 12 idag, ska nog hem o sova då sen kanske till stan om jag orkar och om de fina  vädret håller i sig tihii. Imorgon ska vi på typ bio med skolan, Sommaren med Göran. Tjocktnajs, sen slutar vi då ska vi köpa present till amandypandy eftersom hon fyllde år igår o vi ska fira henne på fredag (a)
Grattis igen för 100e gången fast i efterskott nu älskling!
vi hörs senare gullungar, pusspusss.

Jag och amandypandy, jag ser ut som en gesiha =D (hah roligaste smilysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0