i linköping

Tjo bitches. Nu är jag i linköping hemma hos farmor och farfar o firar påsk. Har käkat påskluch, asgott älskare!
Nu har jag lov btw. I torsdagskväll var vi en massa colla människor hemma hos robin och spelade poker. Tyvärråkte jag ut först -.- Men men kul var det aillafall. Igår var det fredag på kvällen drog jag och ida på fest i runby nära och bra hem. Vi var asotaggade och trode inte alls de skulle bli kul, men där var det fullt med folk och mer kom det så kvällen blev skit bra, kul och träffa folk som man inte träffar så ofta. Tror allaska dit ikväll igen men jag sitter ju här i linköping.. Köpte iallafall ett par fina skor idag så lite glad är jag. Ikväll får jag väl titta på film och äta godis men det är rätt mysigt. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0