Godnatt !

Har suttit och lekt lite med mitt 7(?)år gammla photoshop, alltså kan man knappt göra någonting med det men jag har ju inga skills heller så jag klarar knappt det här. Håller på att ladda ner ett gratis photosop också och imorgon ska papi kolla om han kan ta hem nått från jobbet. ÄGS isf. Fast nu får jag lite smått panik eftersom en bild jag suttit med i över en timme (ja jag är retard) verkar försvinna och inte gå och spara, ooops.
Sovmorgon imorgon, gillas! ska upp till skolan vid 10 då jag och några ska bli interjuvade, sedan måste jag till christer och ändra mitt gymnasieval och sedan ska vi på bio. Alltså inge lektioner för min del imorgon, chill!
Sitter och hostar som en jävla galning nu också, tänker inte bli sjuk till valborg, tänker inte tänker inte ! Men har hostat galet hela dagen, kunde inte sitta inne på lektionen på engelskan pga att jag störde alla andra som läste hehe. Nu ska jag fixa lite men känns jätte läskigt att massa grejer ba laddas ner sådära..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0