"Går du bakom min rygg kan du kyssa mig i röven när du ändå är där."

Hej snyggisar! Idag är det min namnsdag, eller en utav mina tre såattsäga *skryter* Patricia idag iallafall. Och det är najs för fick nagelförlängning i present av mami och papi haha ganska najs?
Idag var jag i skolan, naioella i matte o de sög ju stenhårt langa ig fan. Sen var jag i centrum ochsådära. Nu sitter jag och väntar på mat RÄKOR m.m ääälska. Ikväll vetjag inte vad jag vill göra, blir lungt iallafall.
Imorgon ska jag till linköping och träffa madeleine vilket ska bli mycket trevligt var ju ett tag sen. Men ha en trevlig freagskväll snyggingar PUSSSSS.

jag och madeleine i somras :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vare bikinin köpt?

MÅSTE HA! :)

2010-04-16 @ 18:57:01
Postat av: Johanna

Överdelen är köpt på new yorker och underdelen är billabong från australien. Men antar att de är överdelen du syftar på så den finns i sverige ;)

2010-04-16 @ 19:41:17
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0