asrandom

TJAFAN. nu är lovet snart slut så då kan jag ju skriva om det nu. Har fan haft fullt upp hela tiden riktigtroligt lov kan jag ju säga iallafall :)
Efter att jag hade vart i linköping, på söndagen alltså var jag på fest i runby, ganska roligt förutom att nån randombrud vart medvetslös så polis o ambulans kom -.-'. Eller vafan jag kommer inte ihåg, har iallafall: vart i stan, kista, festat, grillat, vart hos busch typ tre kvällar, kollat på fotboll, haft picknick,spelat poker, solat, suttit vid väsbyån. Vad vet jag har gjort massa nog. Kommer bli sjukt jobbigt med skola nu igen, men fan bryr sig sommarlov snart ju, kommer äga balleeeeeee.
Tränade förut idag så nu ska jag hoppa in i duschen ( HAHAäcklig). Sen ska jag hem till malin där några coola är och TJILLA, tjillerill. Har massa bilder men de finns på fejjan osv o orakr inte ladda in nu men de kommer nog ikväll eller så. VEM VET. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0