amandypandy <3

Tjiingeling gulle.
Nu ligger jag i min varma gosiga säng, ska sova om någon minut sjuuuuukt trött.
Den här helgen ska jag ju ha "chillhelg". Inget festande utan bara chill o mys. Efter två timmar med chips&dipp tröttnade jag. Hade sån tur så att amanda kom precis hem då så jag rullade över till henne (skönt o bo ca 50 meter från varann). Det räddade iaf min kväll hade sämst humör innan. Vi tog lite kort skrattade osv, DE VA NAJS, en del bilder vart faktiskt fina. Synd bara att jag lekte så jävla snygg på dem.. 
imorgon äre stan som gäller, har mkt viktiga uppgifer att utföra. På kvällen blire bio med tjejor, Alice i Underlandet. Som jag har längtat efter den!
Nu är jag trött blöö. Btw igår gjorde jag en facebook grupp och den har faktiskt 140 medlemmar nu. Inte illa pinkat ???
He-he AJA hejdååå.

hehe om ni fattar vad jag menar med leker snygg hehe  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0