Alla barnen har vänner utom Hektor, hans pappa är rektor.

Tre norrmän var ute och gick plötsligt så såg de ett spår.
- Jag tror det är älgspår, sa den förste.
- Nej, jag tror det är harspår, sa den andre.
Den tredje han inte säga något innan de blev påkörda av tåget...

Varför åker norrmännen till Sverige och köper TV?
- Det finns bättre TV-program i Sverige...

En norrmann satt och metade. Då kom en annan norrmann och sa:
-Ska man inte ha fiskekort för att meta här?
-Tack för tipset! Jag använder bara mask.

Varför lade norrmannen cykeln under sängen?
- För att han var trött på att gå i sömnen...

En svensk arbetade i ett höghus i USA varpå han ramlade ner och dog. På begravningen hör man hans två norska kamrater snacka.
- Du visste du att svensken hade två rövhål?
- Näe, svarade den andre, hur visste du det?
- Jo när vi var på puben hörde jag några amerikaner säga:
- Look! There goes the swede with the two assholes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0