4 maj bilder från valborg

Tjiiingeling. Nu är jag back on track som man säger. satt med ett tjockt engelska häfte som ska vara klart till på måndag i ungefär en halvtimme då jag kom på att det fanns facit på sista sidan, faaaail. Hann nästan göra klart allting så himmla irriterande ! sen upptäckte jag att ett av kapitlerna som det är glosor på till provet har jag redan pluggat på så det är kanonchill, kanske blir ett g i engelska vem vet ?
Längtar galet mycket till praon är slut, att äntligen få använda mina smycken och nagellack min naglar klarar sig inte utan ! och  man är helt död när man kommer hem. fötterna gör så himmlans ont och jag e så trött. ska sova med älskling inatt kommer somna dirr säkert. Men lite glad är jag eftersom det är mina två favortiprogram idag, Färjan och Ballar av stål yesss !
Sen är det ju inte mycket kvar i skolan heller några veckor bara, komemr äga kanonmycket. Nu har amanda skickat bilderna från valborg så jag lägger in dem. inte så roliga eftersom kvällen inte var så rolig menmen pusssssar. ser ni att jag försöker vänja mig av vid att skriva med stor bokstav tycker det är så fult men det kommer aoutomatiskt -.-

Kommentarer
Postat av: reebeccam

på första bilden va det fett fint rum, vem e du hemma hos? :o

2009-05-05 @ 20:22:13
URL: http://reebeccam.blogg.se/
Postat av: Johanna

amanda, hon har typ jordens finaste rum ! ;o

2009-05-05 @ 20:42:01
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0