SVAREN

Postat av: Mattias<3

Oupss
Säg mig vf man bloggar? inte bara det är kul vf är det kul???? :O:O:O aldrig fattat höhö
älskar diig<333
 haha älskling, det bästa är ju att kma ihåg vad man gör o sånt pådagarna fett kul o läsa tillbaka, sen att fler kan få se bilder och läsa om vad man gör och sådära. älsakr det bara liksom ! älskar dig också babyyyyyy <33

Postat av: Reebeccam.blogg.se

Hur mycket pengar slösar du på en månad ungifär?
nja, asså vet inte det är ju olika från månad till månad vad jag gör och så. jag köper oftast  mycket kläder på samma gång och då blir det ju mer den månaden. men det går väl åt 300-400 varje månad kanske. inte sådär värst mycket tycker jag nog.

Varför valde du att färga håret svart?
det blir nog itne svart nu för mamma vägrar att betala svart, hon säger att jag kmr se ut som ett emo.. men moa har det och jag provade hennes hårförlängning och jag tyckte det var så himmlans fint plus att jag ville ha en förändring och få bort min enorma utväxt !

När fyller du år?
27 december, fast vi firar min födelsedag 27 juni, alltså släkten kommer då och de är då jag får presenter

Vad heter dina föräldrar?
Margaretha och Joakim fast alla säger Jocke och Getha utom min farmor hehe

Favorit godis?
all chocklad ! och malaco truly GRRRRRRRR !

favorit glass?
Chocklad !

Har du någon gång pratat skit om dina bästa kompisar? altså Amanda, emma osv.
haha när jag och amanda va små va vi typ bästavänenr fast vi va aldrig sams nästan så ja då. sen om nån av alla oss blir sura på varann händer de väl att man säger nått men jag skulle ju aldrig gå och snacka en massa skit bakom deras ryggar.

Vet dina föräldrar om att du har druckit, haft sex osv?
haha yes, alltid när jag har "gjort allt första gången" hare blivit fail. första gången jag testade att röka dumma som vi var gjorde jag amanda michelle och nån mer (?) det i mitt spa, och fimpade i snön breve och glömde tändaren ute så ja, det kom ju fram på kvällen.
första gången jag drack blev det världens jävla fylla och jag spydde överallt, dagen efter var jag så bakis/hade så mycekt ångest så dom fatatde väl men jag berättade.
första gången jag hade haft sex var ungdomsmottagningen tvungna att ringa hem o mamma skulle ge tillåtelse för jag behövde botemedel mot klamydia hehe..

Postat av: emma

äter du ppiller?
yesbox, har väl gjort de i kanske 5 månade nu

 Postat av: stefiibooi

Skulle inte du färga håret?
joo, på onsdag ! 

 Postat av:

hur många har du knullat med ?
det där är en personlig fråga men det är inte många

vad heter dom du har knullat med ?
mattias är den ända viktiga

tycker du att du själv är snygg ?
jorå jag har mina dagar

vilken bh storlek har du?
kan ju säga att den är otroligt liten

vad ångrar du mest i ditt liv ?
sakerna som hände under tiden det var slut mellan mig och matte

Postat av: eelin

thihih kände att det va dags för mina små frågor att ploppa upp :$
brukar du steka?
när stekte du senast?
pruttade du möjligtvis när du stekte?
om du gjorde det, hur kändes det`?
elin dina fula frågor orkar jag ens inte svara på ;)



Postat av:

har du gjort abort någon gång? :)
 nej gud som tur är
anser du dig själv som fjortis?
nää, inte "längre" inte för att jag själv ansåg mig som att vara det förut heller. inte JAG alltså den riktigta Johanna men på playahead, alltså SPEC1AL var fjortis.. på datorn, alltså bloggen, videobloggarna, o alal bilder där var jag fjortis men itne irl. och verkligen inte nu

Postat av:

vad gillar du mest, glass lr godis? :)

på vintern äre godis, sommarn lever man ju för glass ? heh 
 
Postat av:

hur många har du strulat med ?
har jag ingen aning om det blev väl kanske en del i somras

beskriv hur mattias är
UNDERBAR, omtänksam, snäll,söt eller ja han är allt. han bryr sig så himmla mycket om mig och ah han är bäst på alla sätt.

skulle du kunna ha di nframtid med han alltså gifta er o få barn
haha, det är väl kanske liiiite tidigt att säga nu men ja man vet ju aldrig ;o haha


Postat av: amanda

Din blogg är bäst. Hur många besökare har du per dag? :)

tack ;$, det ligger runt 120-130 olika hela tiden ibland kan det bli neremot 90 och det var nåndag för nån dag sen det var uppemot 180  

Postat av:

favorit chips?
grillchips med holiday dipp ! bästa som finns ;$

allergisk mot något?
 yesbox, pälsdjur, speciellt katter och hästar ! pollen, gräs, nötter

vrf slutade du på fotboll?
jag hade spelat i åtta år, de sissta ttvå åren var det itne kul längre, när vi började i bsk blev allt för seriöst och jag spelade verkligen inte seriöst, hehe.. jag var ju inte direkt jättebra heller.. =)

lägg gärna upp nå video från din dans :)
kanske jag kan göra =) 
 
Postat av: jau

vad använder du för smink?
masterpiecemax mascara från maxfactor, true match foundation från loreal och solpuder från isadora. sen har jag en mascara från yvesrocher som jag brukar ha över den andra mascaran.

Hur sminkar du dej?
 först tar jag puder på ögonfransarna, och sedan mascara, det blir mycket bättre då ! sen tar jag foundation och över det puder, mer komplicerat är det inte hehe..

Hur gammal är den yngsta som du är vän med?
förut umgicks jag med elin och julia som är 95or me ndet gör jag aldrig längre så nu är 94or de yngsta alltså lika gammla som jag.


Postat av: hanna

får du månadspeng?
yes
isf hur mycket?
jag får 600, fast hundra av dem går till mina 3000 fria sms


 Postat av: HejHej..

Är du och mattias fortafarnde tillsammans och varför gjorde ni slut innan och vem var det som gjorde slut(ni gjorde slut förut)=?

hejhej på dig själv du, yes vi är fortfarande tillsammans. det var han som gjorde slut.

Postat av: reebeccam.blogg.se / bex

vf gör du aldrig en videoblogg?
haha för jag har blivit så himmla mobbad för mina förra fjortisvideobloggar, folk brukar fortfarande spela upp dom.. och jag tror inte matte skulle gilladet hehe

kan du inte göra en videoblogg? (a)
njaa, får se hur det blir med det alltså ;P

beskriv dig med 3 ord.
jag håller hemligheter, envis, social

när ska du färga håret svart?
onsdag, eller ja mer mörkbrunt kommer det bli

vem är mest lik dig av dina bästa kompisar?
det måste väl vara emma tror jag elelr så var det iallafall

pratar du för dig själv?
nee, kan skratta för mig själv ibland ;$

sjunger du för dig själv?
 ahah nej, ibland om jag e själv hemma kan det väl hända hehe

tycker du att du sjunger bra ? xD
absolut INTE !  haha, fast när man sjunger seriöst med amanda låter det grymmt. hon e asduktig


Postat av: olivia

hur lång är du?
jag är nånstans runt 162-164

hur mycket väger du?
oftast 46

är du nöjd med ditt utseende?
japp !

vad är dina betyg?
vet inte vad det kommer bli den här terminen förra terminen var det 1 mvg 3 vg 9 g och 1 ig

hur många kompisar/bekanta har du om du räknar?
haha ojsan, det går ju knappast att räkna =)

kan du visa hur du sminkar dig?
kanske jag kan göra någon gång :)
:]


Postat av:

vilken är din favorit färg?
turkost har det blivit mycket av nu !

vad gör du helst på sommaren?
soooooolar i någon park i stan med mina brudar o käkar jordgubbar, im lovin it

vad skulle göra dig glad just nu?

att allt var perfekt..
att vi itne hade nå prov/läxor fram till skolavslutningen
att jag får gokännt i alla ämnen
att det blir fint väder resten av året
EN MASSA SAKER !


Postat av:

vad har du och mattias gjort för sexställningar?
hehe priiiivet vetuu

när förlorade du oskulden?
7-8 månader sen

bråkar du ofta med dina föräldrar?
mjo, eller jag blir sur rätt ofta

vilka kompisar har du kännt längst, nämn 10st?
hehe 10 stycken ? när jag bodde där vid sigma förut fick jag ju mina första vänner alltså när jag var jätte liten som hette olivia olivia och elina men dom ahr jag itne kontakt med nu. sen när jag började sexårs var jag alltid med amanda, och några som hette martina linnea fedde, tobbe komemr itne riktigt ihåg, sen började jag på fotboll och lärde då känna alcie, emma emily. men amanda är den jag kännt längst som jag fortfarande känner


 Postat av:

va heter din bästa kompis om du bara får välja en?
jag kan inte bara välja en, amanda emma alice emily och cynthia heter mina bästavänner

Postat av:

e det din pojkvän som e långmatte? isf är inte han aslång typ :|
hehe långmatte -.- haha mjo han e väl typ 1,95 tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0