3 maj

hejsan sötnosar, Nu sitter jag framför datn o tjilalr o äter tsatziki stavning ? Asgott iallafall värsta grekland ju ! ska strax gå och duscha också mitt hår luktar asmycket moppe från igår inte najs.
Igår, först var jag i barkaby med min mamma och pappa jag hittade tre par skor två pumps och ett par slip in så himmla fina pumps lika dana i svart och vitt ! en väska, solbrillor och en munkjacka. kanonbra grejer. Sen åkte vi hem och åt ganska tidigt grillade asgott. Sen mötte jag emmis vid station och vi åkte o mötte kim vid statoil sen åkte vi tillbaka till station o träffade där osse och aladinsom sjussade oss till kairo. där skulle vi egentligen vart me nå folk men dom hade dragit så kom niklas med cynthia och alice också. vi chillade där ett tag sen åkte vi till elkas och träffade malin zanna natton o alla dedär. lite mysigt o vara med dom. sen blev allt helt knäppt vi drog iallafall hem till robert som ahde fest så började jag tjaffsa med matte emma och alice av olika andledningar eller alla blev väl sura på alla.  tänker inte skriva om vad och så men det var riktigt jobbigt. efetr ett tag så drar jag själv, min mobil hade inge batterier hade ingen aning om vad klockan var eller något. bra jobbat av mig som blir så arg så jag slår huvet mot en lyckstolpe ett antal gånger gooo johanna ! haha så nu gör de fett ont om man nuddar plus att jag har värsta såret i pannan inte så nice.kom iallafall hem vid 12 alice och emma skulle egntligen sova här men ah vi va ju osams så. somnade inte förrän vid 5 inatt eftersom jag var såhimmlans orolig.
idag vaknade jag vid kavrt i 11 sen halv ett var jag hemma hos älskling. vi kollade på tv o typ sov sen har vi vart vid lidl och suttit ute och sådära sen hemma o kollade på hockey eeller ja jag somnade i min älskling famn jätte mysigt.
imorgon blir det bk igen då, ucsh jag orkar inte. jaja puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0