godnatt

hejsan daaarlings ! tänkte bara skriva godnatt o sådära. nu äre time for bed även om det känns som jag mest sovigt bort hela helgen, menmen.
mami hittade en bortglömd ring och armlänk som jag nu har på mig, äälskar smycken ! håller på att titta på en massa jag ska önska mig till konfirmationen som är om typ tre veckor. ganska niiiize. har suttit o kollat igenom alla bilderna på klubberiets hemsida ikväll också, haha höll på att garva ihjäl mig åt vissa bilder, vad leker folk liksom ? gå in på www.klubberiet.se om ni vill ha ett gott skratt åt alla wannabeeees, hehe. dags för skola imorgon då första gången på två veckor måste till bk också och få något papper. galet skönt att man inte ska dit o praoa alltså, usch ska bli skönt med skola. hehe..
min mamma blir så himmla irriterad att jag har alla andras grejer liggandes hemma hos mig, så imorgon tvingar hon mig att ta med trre stora påsar fulla med kläder till skolan, hehe myspys. nu ska jag sova pussar på er !

random bilder från grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0