17 maj

  
17-10-08 , 7 månader idag älskling
hej bebisar. sorry, men jag har faktist ett liv så de blir rätt bad uppdatering. igår hade vi dansuppvisning, det gick jätte bra. kommer sakna dansen jätte mcket får vänta ända tills i höst... haha sen fick jag och cynthia rosor (A) gulligt.
sen skyndade vi oss hem, och jag duschade och åt sen gick jag snabbt som satan till ct. där vare några folk fixade oss litesådär och tjillade. haha egentligen skulle vi till rotebro på fest men då vare inte säkert at vi skulle få komma in så knasa allt. ja hela kvällen knasade haha. matte kom iallafall sen pch sånt, allt känns så mycket skönare när han e där. va iallafall lite folk hos cytnhia hela kvällen och sånt haha skriver inge mer detaljer sådära hehe cp va de ialalfall.
sen somnade emma i cytnhias säng och jag ct och amanda satt odeppa halva natten. haha sen somnade jag vid 4 nångång. nu e jag skit trött och såntdära, vill bara att matte ska komma hit men han e ju seg som en snigel !!!! idag har vi faktist avrt tillsammasn i 7 månader (a) myyysmysssss. lägger in lite bilder från rix fm och igår pusssar .



'

igår


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah roligaste bilden när jag sitter och ler där i hörnet haha checka dubbelhakan och mitt feta smile !:D

2009-05-17 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0