Utkast: halloooo sweethearts ...

halloooo sweethearts ! mår ni bra ? jag mår iallafall kanoners praoen är slut =jag kan börja använda mina smycken igen, målanaglarna (!)inte gå upp skittidigt,inte vara död när jag kommer hem. Himmlansunderbart ! allt är så jävla bra mellan mej och älskling också vi har träffats varje dag den här veckan. igår gick jag till hans kompis sebbe där han och rasmus också va med dom bara spelade sådära så jag och matte gick hem till honom och myste sen åt vi sen åkte till centrum o köpte godis sen hem till mig o kollade på hockey, äre jag som har börjat kolla på de eller ;o ? sen sovdes vi, gick hem till honom efetr praoen idag också fast ikv ska han nattgibba så de blir inge o träffa honom hehe vilken nörd (a) han får väl komma till mig när han kmr hem imorgon !! ikväl vet jag inte vad vi ska göra, alla verkar fett otaggade funtar på att inte ens gå ut bara va hemma o tjilla. e astrött o allt. menmen får väl se vad som händer,
FRÅGA FRÅGOR HÄR UNDER OCKSÅ !!
nu ska jag ta och lyssna på lite fjortisdunk, hehe ändra bra musiken som finns. kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0