Utkast: HAHAHAHAHAHA, herregud ...

HAHAHAHAHAHA, herregud tror jag svimmar. läser fulaste tjejens blogg. hin sminkar sig aldrig o skriver dåligt som ett jävla cp, hur många besökare kan den bruden ha 50 kanske ? om ens de, ååååh stör mig på fula folk vill bara skjuta henne BLÖÖ UUUUUUSCH fuuuul unge nummer 1 ! känns riktigt äckligt när jag tänker på en sak.. *host.



här e iaf mina klänningar, den rosa känns så äckligt jävla lång bara annars skulle den vart asfin. blöööööö vene vilken jag ska ha på skolavslutningen o vilken på konfan !


Kommentarer
Postat av: Anonym

den högst upp var as fin ;O

vart är den köpt? :) <3

2009-05-27 @ 07:06:33
Postat av: frida

hur gör man videobloggar och sånt? =] plus, vad hette den bloggen?;;

2009-05-27 @ 18:27:24
URL: http://fridacoool.blogg.se/
Postat av: Johanna

anonym- tacck :) gina tricot <3

frida- jadu, hur d gör dom eju bara att filma men lägga in kan du antingen göra på youtube eller playahead tex, är du bara medlem där kan du läsa dig till hur man gör ;) de säger ja itne ..

2009-05-28 @ 16:12:06
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Amanda S

klänningen längst ner var jättefin, men vadå lång ? :O den är ju den perfekta längden ;)

2009-05-31 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0