uppdatering brysh !

hej gullungar ! nu kan jag uppdatera hehe dålig jag e. nu har jag precis kommit hem till alleballe iallfall. dirr efter ja gskrev iggår jicg jag  oalcie hem till mig o fixade oss lite mer, sen gick vi till station och mötte malin o moa oc htog halv 6 tåget till stan. fast vi hoppade av i häggvik efetrsom det hadeblivit missförstånd så matilda emily malin malin zanna linus rasmus satt på nästa tåg så då gic kvi på det. sen gic kalla till donken o sådära cynhtia oc hamadna kom också det va kanoners. så började vi gå mot kungsan och så såg jag min älskling så va han med oss också sen kom alla från smedby också. rx fm var fan askul, älsakr sånna där festivaler  ikungsan ! haha näre var emd och måns var vi helt crazy, ingen röst hade jag kvar efter det och träningsverk i kroppen nu också hehe. var iallafal lskit kul, sen åkte vi hem så träffade vi niklas och alla på tåget så åkte allahopa till bk. sen gick jag cynthia niklas amanda och matte hem bussarna hade slutat gå. så sov matte hos mig var verkligen jöttemysigt fast båda va så himmla trötta så vi somnade dirr. imorse gick jag upp vid halv 9 sen gick ja go amanda till skolan, har vart där hela tiden nu matilda kom dit också och var med oss heal tiden. var väl helt okej. nu försöker vi komma på hur vi ska öra ikväll eftersom de har knasat som alltid hehe, men de löser sig ska vi nog se ! nu sk aalice duscha  så alla måste gå härifrån får väl se vart man tar vägen. ja gich ct har iallafall dansuppvisning ikväll kulkul ! =))

bild jag hittade på alices data för några helger sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0