trött som en elefant..

Hej hajen. är så nedrans trött, kommer somna när som helst känner jag. satt vid datan waaaay to long igår. men jag satt ju o snackade med min älskling o då gåre ju inte att ju jue ! sitter och äter rostmacka, hade lite hemkunskap idag för vihade elevensval dag hela dagen. men de va äckligt som fan, jennifer hade gjort nån majsgröt(?) som var kall och äckligaste konsistensen. i köttfärsen  var det ett långt hårstrå, och de va några 96or som gjort den, usch säger jag riktigt äckligt var det. sen gjorde vi kakor som var riktigt äckliga de med. dagen har helt enkelt  sugit, skönt iof med temadagar men ändå. inte taggad på helgn alltså, på torsdag åker vi ut på landet med konfan. till finnåker (?) ni hör ju på namnet hur kul det kommer bli där. 1 fyra dygn ska vi va mitt ute i ingenstans utan teckning och utan pojkvän. kulkul ! tur att jag har emily ct moa malin och dempan iallafall. och hoppas fan de bli fint väder. men emma och alice ska ändå t åland o amanda till sitt land så vi missar inget speciellt.
ikväll måste jag plugga kemi, nästan sista provet i åttan ska bli skit skönt. och inga  igvarningar hade jag fått hem i brevlådan idag, skitskönt det också.
var på burger king idag också och hämtade mitt omdöme, jättebra saker hade dom skrivit så de ägde ganska mycket. nu ska jag SOVA. eller titta på oc lite sådära, puss och kram på er.

nina ct och jag på dansuppvisningen i lördags, visst syns det att vi var sjömän ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man sånnt pannband eller va man nu ska kalla de som du har på huvudet?;)

2009-05-21 @ 12:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0