tråkigsöndag..

Tjenaaaaaaaaare, ni kanske märkte att jag var lite sur i förra inlägget, eller ja irriterad kanske. nu har jag precis kommit hem från kista var där med min mami skulle gentligen dit för o köpa speciella sjukiskläder men de fanns inte, men istället köpte jag fyra linnen en jeanskjol det är sååååå inte jag alltså, och en tjocktröja. mysigtmysigt nu sitter jag och väntar på mat !grrr vad jag är hungrig idag har jag bara käkat två mackor, inte okej. ska äta någottacoliknande det är väl klart strax. med guacemole (stavning) frt måste ju vara det godaste som finns ? kan ju berätta lite smått om helgen även fast inget ahr hänt typ.

ifredags kväll var jag bara hemma själv och åt massa och tittade på andra avenyn somande vid halv ett hehe..
lördags så vaknar jag så ligger min älskling och kramar om mig, han hade kommit till mig någongong på morgonen efter att han hade vart o nattgibbat, mysigaste sättet man kan vakna på alltså ! sen låg han o sov fram till två så var vi bara ute o sådär sen bakade vi chokladbollar sen käka vi middag. gick o mötte ct alice o amanda vid station sen gick vi bort mot ån o träffade jessica denice o ida en snabbis sen mötte vi malin o zanna som träffat några random tjejer. Så skulle vi åka till fysingen men det började regna så jag och matte bagnade och åkte till christian där några va men det var fett tråk, låg typ och sov i mattes knä hehe. sen kom vi hem till mig o so vi mitt förråd iallafall. o imorse gjorde vi inget kollade på simpsons typ sen gick han o jag åkte till kista. aah det var väl min helg, nästa får det nog ta och hända lite mer tror jag ? fast jag ahr ju trots allt var helt död efter praon så. svarar på frågorna efter jag har ätit så passa på o fråga nån sista nu ! KISSES
IGÅR, hehe riktigt dålig kvalité på min bärbara alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0