shululul

hej gullungar, kom precis hem från kyrkan, vart uppe sen åtta inatt förstår ni. ska strax gå o titta på ett hus precis breve mig som enligt amanda brunnit ner inatt knas. sen ska jag gå till alice o steka, vid fem kommer min farmor o farfar hit.
igår kväll vare väl rätt okej ändå, inte direkt askul menmen, började med att vi kom till elkas där malin zanna linus rasmus och massa var. sen kom matte o alla så blev de bråk mellan mig o en tjej, osv osv osv. nära att bli riktig fight självklart jag som ska vara onödigt kaxig -.- menmen de blev bra ialalfall sen skulle vi dra till södervik malin o zanna började gå men kom tillbaka för de hade spårat så de va ju lika bra. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0