random inlägg

hallohallo igen. sprag runt och vände upp o ner på hela mitt hus bara för att hitta en lapp som jag evrkligen behövde för ja gskulle renskriva det o lämmna in imorogn. sen låg den på bordet breve min säng hehe. så nu har jag gjort det de va nice. nu chillar jag framför oc säsong 1 älskare med nutella ! ska snart kolla på melodifestivalsaken med min mami tror jag. haha måste abra skriva roligaste grejen som hände idag på matten, matte björkman  var ltie rolig. vår matte lärare stod o hade genomgång o snacka skit mycket ingen lyssnade, efter ett tag han ba: de va ett jävla tjat om siffror ! hahaha höll på att dö askuul vare. pusspå er

jag och ccccccct idag
 
min och amandas snygga tatueringar hehe

några helger sen, ja o amanda

Kommentarer
Postat av: stefan

jag förstod inte det roliga :O :)

2009-05-12 @ 20:56:38
Postat av: noorhman@pea

vart hittar man sss byxorna och tröjan i sthlm?

2009-05-13 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0